CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 14, 2012

sepi....



















Sepi hati terjadi lagi

Mungkin sampai mati aku sepi

Biar senyum hadir di hariku

namun ini hanya ada di bibir


Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu


Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri


Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam





sepi - yuni shara



Bila dengar lagu ni, tetiba mcm reflect diri sendiri... kepada yang berkenaan, minta maaf byk2. I did it for the sake of Allah, nak jaga hati diri sendiri , awak dan org lain.. 



Cintaku mestilah cinta yang bermatlamat,

bukan cinta yang mengikut nafsu dan keseronokan semata2,

Biar ramai yang berkata xlaku ke apa,

tapi aku tau ape yang aku mahu dalam hidup,

Semoga Ya Rabb sentiasa mengawasi dan monitor my decision.....

1 comment:

  1. sepi dengan cinta..."Fitrah" itu akan manis bila kita menjaganya..insyallah u're on the right path my sis..bilamana kita beri cinta mawaddah kepadaNya,pasti Dia juga akan beri cinta itu pada yg selayaknya utk kita..=)

    ReplyDelete