CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 17, 2011

lelaki idaman saya...

sbb lama x update..so hr ni nk main teka-teki ngan smua orng...!
Siapakah lelaki idaman saya di alam realiti ?
J: x ade...(blum btul2 tersentap)

Apakah ciri2 llki idaman saya?
J:  pertama skali,saya x ske laki yg hensem..sekian terima kasih

x adilla cmtu...?
J:nk bt mcm mne..llki hensem ni byk orng minat...so xske laaa...N myb mrk blagak hensem kut...no3333..xske yg blgk2 ni yer....sekian sekali lg...

lg2?ade lg x criteria...
J:dulu2..sy ske laki yg ade urat timbul2 kt bhgian lengan mrk..time tu ske cz rse laki mcm tu sgttt tough! dan dgn kata lainnye saya ske seorng llki mse sekolah ni..nme dia Abdul Ghaffar....(pgakuan berani bt berani tggung)

lg satu,saya ske guys yg tahu main instrument..ape2 pun bole...if piano lg best.guitar ke..sy akan duk tmenung dpn dia lme2 pun xpe...weeee>>>

oooo..sedihnye..klu spe yg xde tgn n kaki nak main..mcmne?
J:ooooo...no need to worry,saya x diskriminasi....cz factor plg pntg saya ske laki yg pramah & byk ilmu..mksud lainnye ske mgajar saya bende2 yg sy xtau..itulah gunanya peneman..utk mgajar dan membimbing kita ke jalan yg benar...ape2 ilmu pun x kisah...ilmu memasak kah?>>chef....ilmu agamakah?>>>ustaz...ilmu muzikkah?>>>ahli kabaret...yg pntg he must lead the way...

dr segi peribadi mcm mne?
J:bende ni susah..people always said..u ni pramah..byk ckp..mst dpt psgn pendiam....mula2 i can bear with that quote...but lately...rsenye llki yg pndiam ni sgt busan...dan sye sgt2 x ske.....at least tlgla berckp....plez2...we live to conversate with each other...emmmm...

klu laki tu kaya mst u ske kan?
J:kaya satu hal....I pun kaya ape..wlaupun x de duet..tp ske duet sendiri looo...if dpt husband  kaya..it is an advantage...tp klu I ngan my future hubby I bina kekayaan bersama2 rse lbih bermakne kut...xnk kaye sgt2..juz ape bnd yg I nk ,I dpt ckupla...n teringin sgt nk round the world..insyaallah...

endingnye....ni hanye coretan yg byk demand..spe2 jodoh ak nnt pun ak x ksh sbnrnye...we live to complement each other life....the end...askm!

2 comments:

  1. ~lelaki idaman?...insyallah kita sama2 doakan yg terbaik agar d'jodohkan dengan seseorang yg sentiasa dpt membimbing kita ...namun ape yg penting skali..lihatlah pada agamanya dahulu,kemudian faktor2 lain klu dapat alhamdulillah 2 satu advantange,namun klu kita x dpt yg kita nak,pasti ada hikmahnye sis..He knows what da bez 4 us..=)

    ReplyDelete
  2. true ain syg...mmg lelaki mcm tu la harapan kite..tp...xnk ltk kat sini..phm2 la kan...hehehe...agama merupakan tarikan,gam,jmbtan cinta yg hakiki....

    ReplyDelete