CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 2, 2011

benda yang saya xdpt utk 2010...

Saya selalu nk perkara-perkara di bwh ini...selalu berangan-angan..mimpi..dan berdoa memilikinya..akhirnya saya xdpt...

CaLoN_CALOn NYeeerrrr****--

 1) Saya selalu nk kuruskan badan...usaha ada..berjogging 
PluSSS DieTT ! !!!!!!!!!
thn 1 hari je ..pastu Melantak mcm Ikan jawSSSS..arghhh..




2)Saya selalu nk cuba utk memasak mcm CHEF di rumah
    chef????     ha3    akhirnya my mum dulu yg pegi ke dApuR n menumis....
Sy sbg sampingan je potong mne2 yg perlu...bab sayur je  hbt...xpe len kli sy nk berebut lauk pauk...Dlm peti Sejuk tu..
    msk iKut SukEE HATi...


3)Saya selalu nk...jumpe Fahrin Ahmad, DAfi N Fizo OMar.
.ikutKAn hati nk berkenalan ngan dorunk..
tP..impian tu tingggi n MeELAMPAUUUUU>>Sesangat.....
so solution jumpe jela spe2 yg ade kt Um tu..
SADISssss si garaga btullLLA...hu3











4)Saya selalu impikan dpt durian RUNTUH dr langit....
menang2 mne peraduan ke?dpt RM 50000000 kee...rm 2000 pun ok...jnji dpt...
PLUS++++++=
 jumpe laki kaya ke a.k.a ada hati nk dijadikan bf..(uwekkk)...


5)saya selalu impikan GadGEt2 $$$$$ yg canggih seperti..

Samsung GAlaxY TAb..

Iphone4 .
.kompt apple .

.camera NIKOn



...PIano...(canggih ke?)..xpi DuiTTT x pernah2 cukup nk byr smua tu...sob3..(nangis lagi )





6) dulu2 ...Saya selalu impikan pakwe...
kununnye nk rse how it's like to be in love..
ble da dpt skit2 rse tu mulela timbul  rse geli..susah..nyesal..malas ..xske..beban..sedih haru ..pilu..smua ade..
kesimpulannye bercinta ni sgt XBESTTTT..cayela....
akhirnya yg saya nk hanyalah ketenangan dan cinta dr Allah dan Rasul...JWPN SKEMA AK.....


"i'm not ready.."



AS A


APa yang saya nk..mungkin sesuatu yg Allah nk berikan yg lain sebagai gantinya..
(kecuali perkara 1 & 2 yer...) 
tu wajib ak dptkan....i
nsyaALLah..hehe

"boleh jadi kamu tidak mnyenangi ssuatu,pdahal itu baik bgmu,dan boleh jadi kamu mnyukai ssuatu,padahal itu tidak baik bgmu.Allah mngetahui,sedang kamu tidak mngetahui"



             I'll Wait For The best..& only The best will be miNE..Insyaallah...

2 comments: