CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 19, 2013

Tetap menantimu- edisi geli geleman eden...

Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagiaku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir


Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu


Salam..

kenapa pula saya nak post lirik ni..Lagu ni dari penyanyi Nomad, Tajuk lagu tetap menantimu...
mula2 kezen saya sorg ni bersungguh2 sukakan lagu ni, I ni blurr skit, so pikir2 punya pikir ape tajuk lagu ni, abes pikir and google, pop up la msg kt brain suh tgk kt era fm song list...so tadaaa..jumpelaaa

So bile kali kedua dgr lagu ni, mmg okla sedap dia punya lagu..blurr lagi tu...Then bile kezen cakap lagu ni agak2 sedih , I pun blurr lagi ni...ok2 so google la lirik lagu ni, sambil dengar lagu

Bila je baca first rangkap lirik , entah macam mana , terus menusuk ke kalbu, tusuk2 nih...terasa beraaaaat je hati... then continue next rangkap, rasa sesak je nafas,,, macam xkena je ngan badan, berdebar2 sikit.. 

OMG, first time experience ni, xpenah rasa mcm ni ...Ya Allah...Help me!!

There are things that lately happened really give impact to me...but when I think back... i don't like things that are uncertain in my life... xnak bagi hope yg tinggi, so juz be cool all the time...

But my kezen said, " Doa dan Usaha itu penting, kena ada, Insyaallah" so I take it as an advice..and most importantly kena lah jaga hati ,  xle la garden2 sangat..I will try my best to jaga my heart ... 
        

k chowww dulu yooo..!!

1 comment: